Saturday, September 15, 2007

产检


今天早上去产检,医生好厉害,他弄一弄我的肚子就告诉我BB的头已经朝下了。然后就给我听BB的心跳、看BB的头、心脏及身体,医生说一切OK。但我没办法听清楚BB的心跳,只听到水声。没关系,只要BB一切OK,那我就放心了。

怀孕将近33周,体重56.3kg,从怀孕至今共增加了13kg。希望BB一直保持这个姿势,让我顺利生产,也希望BB在我的肚子里安全成长、健康发育。

8 comments:

Unknown said...

吃多一点,也休息多一点!!!
哈哈。。。。

Kipper said...

this baby photo is very cute!

robintee said...
This comment has been removed by the author.
莉莉 said...

谢谢你,Tien Sheng.

玲,照片中的小孩是Johnson朋友的女儿,她嫁给德国人。好可爱哦!

Kipper said...

I thought you got the photo from website, looks like a model. But she looks like a boy. big and nice eyes!

singfang said...

好好照顾自己!希望你宝宝也一样可爱.

flwong said...

hi leelee,

I just bump into your blog today, great to see you here and i wish you all the best and do have a great and cute baby very soon.

You take good care.

cheers,
flwong
eyepress news

莉莉 said...

Thank you for your wish, FL Wong. :-)